Persondatapolitikk

Når du melder deg på Mysterieskolens Refleksjonskurs registrerer vi ditt fornavn, etternavn og din epost-adresse. Vi holder også oversikt over hvor langt du er kommet i kurset. Det gjør vi for at du skal få tilsendt de enkelte leksjoner og annen informasjon i den rette rekkefølgen.

Dine personopplysninger blir registrert og lagres kun hos MailChimp som er den tekniske leverandøren av vårt epost-system.

Det er Rosenkors-Ordenen AMORC som gir ut Mysterieskolens Refleksjonskurs. Du vil noen ganger motta informasjon via nyhetsbrevet om åpne møter eller foredrag som Rosenkors-Ordenen arrangerer, men dine data blir behandlet fortrolig og gis IKKE videre til andre organisasjoner, virksomheter eller andre.

Alle personer som behandler dine persondata har signert en taushetserklæring som følger Rosenkors-Ordenen AMORCs retningslinjer, som er beskrevet i dette dokument.

Du kan til enhver tid be om å få se hvilken informasjon vi har om deg ved å skrive til refleksjon@mysterieskolen.no

Du kan alltid melde deg av Refleksjonskurset/nyhetsbrevet og bli fjernet fra vårt register ved å klikke på meld av i bunnen av hvert nyhetsbrev. Her kan du også redigere i dine opplysninger.

Mysterieskolen

Retur til mysterieskolens forside.